במאמר הבא Michael Goldman מ-SMPTE (איגוד השידור האמריקני הקובע את הסטנדרטים בתחום ההפקות והשידור) פרסם מאמר שבו הוא מפרט על הסטנדרטים בתחום צילום והפצה של תוכני HDR.

הוא כותב: "בעוד שתחנות השידור בוחנות את נושא שידור תוכני 4K, חלק גדול מהנושא סובב סביב מהי הדרך הטובה ביותר כדי לשדר אותות 4k על מנת לאפשר את המרב של התחום הדינמי לדור הראשון של הטלוויזיות. בסך הכול HDR הוא הרחבה של הבהירות של התמונה על מנת להגדיל את הניגודיות בין החלקים השחורים ללבנים.

ההפקה של חומרים עם תחום דינמי רחב אפשרית וקיימת, שמירה על תהליך העבודה במסלול ההפקה והפוסט מתפתחת כל העת. כיום צילומים בעבור סוגים שונים של שידורים, במיוחד שידורים חיים, גורמים לבחינה מחודשת ולשינוים רבים כולל שיקולים שלא היו בעבר, במיוחד עם הכניסה של 4k, ביניהם מהי הדרך הטובה ביותר לצלם, כיצד לנצל את המדיה לאמנות, כיצד למקסם את הטווח הדינמי הרחב, מהי הדרך הטובה ביותר לשילוב של יכולות הטווח הדינמי הרחב עם שיפורים נוספים הקיימים בפורמט 4k, כולל כמות גוונים גדולה יותר, קצבי תמונה גבוהים יותר, שיטות שזירה ושיקולים אחרים."

למאמר המלא