רק לפני מספר ימים השיקה חברת סמסונג בארץ ובעולם את Galaxy Note 9, והמצלמה המשולבת בטלפון היא מהטובות הקיימות בשוק. איכות וידאו טובה, ייצוב בסגנון גמבל ותחום דינמי מדהים.

המפיק והעורך ארמנדו פרירה (Armando Ferreira) לקח את Galaxy Note 9 ומשווה את המצלמה שלו למצלמה החדשה של סוני, a7 III (כאשר כל ההגדרות במצב אוטומטי), בסרטון הוא שואל את הצופים אם הם יכולים להבחין בהבדלים בין התמונות. הוא מציע לראות את כל הווידאו עד הסוף כי יכול להיות שהתוצאות יפתיעו.
כפי שהוא מציין, יכולות הווידאו של Galaxy Note 9 מרשימות באיכותן, לא רק שנראה שטלפון יכול לצלם באותה רמת פרטים כמו המצלמה, אלא במצבי מסוימים התוצאה אף טובה יותר.

אחד הדברים ששופרו בטלפון הוא התחום הדינמי במצלמה שמראה איזון טוב יותר מהצללים לאזורים הבוהקים בחומר הגלם שצולם. כאשר בוחנים את השמיים, לדוגמה, ניתן לראות שהטלפון מצליח לשחזר מידע בעוד שבמצלמה אין פרטים בכלל.
לדברי פרירה הדבר נובע כתוצאה מכך שהטלפון נוטה לתעדף את החשיפות הגבוהות בעוד שהמצלמה טובה יותר בפרטים ובאזורים החשוכים בתמונה.
בעוד שהטלפון מרשים בצילום וידאו, היא רחוקה להיות מושלמת. לדוגמה, כאשר מסתכלים על קיר האבנים ברור שהצבעים רחוקים מהמציאות לעומת התוצאה של המצלמה.

חשוב לציין שבעת הצילומים ההגדרות בכל מצלמה היו שונות, אין ספק שכאשר מצלמים עם המצלמה במצב log התחום הדינמי במצלמה רחב יותר.