Corel ישראל הודיעו על גרסה Pro X4 Ultimate של תוכנת העריכה VideoStudio, (אתר AV) גרסה זו מבוססת על VideoStudio Pro X4 ומאפשרת תמיכה בצלמי אקשן, צלמי HD SLR וחובבי וידאו המעוניינים להשתמש בכלים באיכות גבוהה כולל תוספים.


במרכז הגרסה החדשה:



  • proDAD Mercalli SE and VideoStudio® Pro X4 – תיקון וייצוב סרטוני אקסטרים

  • תיקון סרט ווידיאו הרועד ביותר עם proDAD Mercalli SE –תיקון צמצם ושיפור זום/פנורמה. ניתן גם לבצע התאמת צבע, איזון לבן, גוון, חשיפה ועוד, עם מעבד הצבעים – תיקון צבעים משופר. המסננים Advanced DeNoise, Auto Exposure ו-Lensflare כלולים בתוכנה.

  • תוסף Boris Graffiti 5.3 המאפשר יצירה של כתוביות וגרפיקה באיכות שידור ישירות עם VideoStudio Pro X4, ללא ייבוא וייצוא! הוספת אנימציית כתוביות מתוחכמת, כולל type-on-text, text on a path, jitter ו-randomization. בנוסף, יצירת טקסט בתלת מימד עם מפת שטח מחוספסת והשתקפויות. לוח הצבעים הפתוח והדפדפן בספריית בוריס מספקים גישה קלה למאות אפקטים וסגנונות קבועים מראש. בוריס גרפיטי גרסה 5 מאפשר ייבוא קובץ EPS, יכולות יצוא ואנימציה ויותר מ-30 מסננים.

  • מעל 230 אפקטים של סאונד ברישיון Royalty Free, מגוון הכולל מאות אפקטים של סאונד אותנטיים, ביניהם 100 צלילים חדשים. באוסף זה: סירנות, קולות מנוע, התנגשויות, פיצוצים, צלילי צחוק, גשם, חליל ורבים אחרים המתאימים לכל הפקה אפשרית.

מחיר בארץ: 599 שקל כולל מעמ, כולל מדריך למשתמש בעברית