סוני השיקה גרסה חדשה למצלמת VENICE בCine Gear. הגרסה החדשה כוללת אפשרות של שליפת הקובייה האופטית, כולל השבב, מהמצלמה וכן הודיעה על גרסה 2.0 של המצלמה שתושק ביולי במסגרת מסיבת העיתונאים של סוני. ג'יימס קמרון (James Cameron) פרסם ששני הסרטים הבאים של אוואטר (2 ו3) יצולמו במצלמת Venice.

שיתוף הפעולה עם Lightstorm (חברת ההפקה של קמרון) החלה ב1999 והניבה אפשרות של החלפת השבב מגוף המצלמה, מה שנעשה גם המצלמה הנוכחית כאשר ניתן להרחיק את הקובייה האופטית למרחק של 6 מטר ללא פגיעה באיכות התמונה. בסרטים הקרובים של אוואטר החברה תחבר מספר מצלמות VENICE על גבי מתקון אחד להפקת תמונה תלת מימדית כאשר הדבר היחידי שיהיה על המתקון תהיה הקובייה האופטית הכוללת את השבב (1.36 קילו) ועדשה כמובן.

עדכון חומרה 2.0 למצלמה:

  • הוספה של מצבי צילום: 25 תמונות בשנייה ב-6k FF, וכן 4k באנאמופרי, יחס מסך 17:9 ב6k ויחס 85:1 בנוסף ל6:5 ב4k אנאמורפי
  • שליטת LAN חוטית – כולל שליטה על האפשריות העיקריות של המצלמה והעדשה.
  • שתי רגישויות בסיסיות (נוסף 2500 ISO) להפקת המקסימום מתחום הדינמי 15+ stops.
  • קצבי צילום משתנים מ1 עד 60 תמונות בשנייה
  • התאמה אישית של לוחות צבעים ושמירתם במצלמה
  • תמיכה בעדשות עם ממשך E
  • מועד שחרור ביולי 2018

כמו כן, סוני הודיעה שתהיה אפשרות של קצב צילום מהיר יותר בעדכון בתצלום עד 60 תמונות בשנייה באיכות 6k או עד 90 תמונות בשנייה באיכות 4k או 120 תמונות בשנייה באיכות 2k. עדכון זה אמור לצאת באביב 2019, אך התאריך איננו סופי.

המפיק של אוואטר, ג'ון לנדאו (Jon Landau) אומר: ג'יימס (קמרון) ואני התרשמנו לטובה מהפוטנציאל שיש למצלמה הזו" קמרון הוסיף "המצלמה מספקת את האיכות המהממת ביותר שאני ראיתי, השחורים עשירים, עמוקים וקטיפתיים, חשיפות היתר ומקורות האור בהירים באופן מפתיע. בפעם הראשונה אני מאמת מעריכים את המשמעות של תחום דינמי רחב".

במסגרת מסיבת העיתונאים הציגה סוני שני קטעי וידאו, The Shoot"", שצולם ובוים על יד מנהל הצילומים ג'ף ברלין (Jeff Berlin) ומראה את היכולת של המצלמה בתחום הצבע בעיקר גווני פנים

הסרט השני, "Ties", שבויים על ידי לאורה סטבליני (Laura Stabilini) וצולם על ידי מנהל הצילומים פול קמרון (Paul Cameron) מראה ביצועים של המצלמה בתנאי תאורה קשים. החומרים צולמו עם עדשות ZEISS Supreme Prime

המפיק העצמאי מווינה, ג'ייקוב הן (Jakub Han), פרסם באתר Cinema5d את הסקירה שלו למצלמה החדשה.

סקירה של האתר News Shooter