ד"ר יוסי קרמר, המייסד והמנכ"ל של "קרמר אלקטרוניקה" זוכה בפרס מפעל חיים המוענק על ידי המגזין "Installation International" השייך לקבוצת NewBay. (הוצאה לאור של 37 מגזינים שונים הכוללים בתחומים של אודיו וידאו, שידור, משחקים, חינוך ומוזיקה) זו הפעם הרביעית שהמגזין עורך את InstallAwards.

פרס מפעל חיים מוענק לאדם שעשה תרומה חשובה לתעשיית ההתקנה אודיו ווידאו במהלך הקריירה שלו. ד"ר יוסף קרמר ייסד את "קרמר אלקטרוניקה" בשנת 1981 במטרה להביא חדשנות לעולם הווידאו, ובדגש על מחקר ופיתוח. בין אבני הדרך הראשונות כללו את מעבד הווידאו הראשון "PAL" עם שיפור תמונה ובקרת צבע, ומעבד השמע הראשון המשולב.

כיום, לחברה מאות עובדים המשרתים אלפי לקוחות על פני שש יבשות. בנוסף להיותה מובילה טכנולוגית, החברה מתגאה בכך שהיא עומדת מאחורי כל מוצר שהיא נושאת ושומרת על קשרים אישיים עם לקוחותיה.
בשנה שעברה השיקה החברה את אסטרטגיית "AV Beyond The Box", המציעה פתרונות תוכנה, ענן ופתרונות חומרה חכמים שמאתגרים את הקופסאות הגדולות, הקנייניות. ד"ר קרמר הוא גם צלם ברמה גבוהה ביותר, ובפורטל של טד הוא מפרסם תמונות, בדיקות ציוד ומאמרים טכניים.

ד"ר קרמר העיר: "אני גאה מאוד לקבל את הפרס, כאשר הקמתי את "קרמר אלקטרוניקה", לפני 36 שנה, רציתי לייצר מוצרים חדשניים על פי צרכי הלקוחות המקצועיים בתעשיית הווידיאו. במהלך 36 השנים הטכנולוגיה התפתחה כל הזמן ובמהירות, ו"קרמר" גדלה והפכה לחברה רב-לאומית עם נוכחות ברחבי העולם. היום אנחנו עוברים דרך עידן של מערכות מצגות חוטית לעולם של מערכות וידאו מבוססות IP ושליטה. אנו עדים למותו של אנלוגי ולידתו של הדיגיטלי במשך 36 שנים. "קרמר" תמשיך לשאוף קדימה, תוך מתן פתרונות מתקדמים מבחינה טכנית על סמך מה שאנחנו מתבקשים.

"אף אחד מכל זה לא יהיה אפשרי ללא תמיכה ומשוב של הלקוחות שלנו וללא המשפחה שלנו. אני מודה לכולכם על תמיכתכם ".

הפרס יוענק ביום חמישי, 29 ביוני במלון "Millennium Gloucester", לונדון.

הודעה לעיתונות באנגלית