המפיק ומנהל הצילומים טוד בלנקנשיפ (Todd Blankenship) פרסם באתר Premiumbeat סקירה מקיפה של המצלמה URSA Mini Pro של Blackmagic. הוא כותב: בחודש מרץ השנה חברת Blackmagic השיקה את מצלמת URSA Mini Pro (ראה ידיעה באתר AV) המבוססת על מצלמת URSA Mini 4.6k. מבחינות רבות עדכון משמעותי כל כך למצלמה לא היה צפוי – ועוד פחות כשהאספקה של המצלמה החדשה תהיה תוך מספר שבועות.  מאז המצלמה הפכה עוד יותר פופולרית מהמצלמה הקודמת והיו לכך סיבות טובות.

מבחינת החברה השדרוג של המצלמה הוא שילוב של דרישות הלקוחות ללא פגיעה במשתמשים הראשונים של הדור הראשון של המצלמה (הגרסה URSA Mini 4.6k עדיין מחזיקה את המחיר) לגרסה החדשה יש את כל היכולות הנהדרות של הגרסה הקודמת (אופציה לצילום מהיר, מגוון פורמטי הקלטה, RAW ועוד) ואת השבב שהופך את המצלמה למצוינת. רק שדרוג של בקשות של משתמשים.

כעת שהמצלמה נמצאת כבר מספר חודשים בשוק, היה לו זמן לעבוד עם המצלמה והכתבה כוללת את הדעה שלו על מגוון יכולות המצלמה

לסיכום:
לדעתי החברה הקשיבה למשתמשים והתייחסה לצלמים שעובדים בתקציבים נמוכים בכבוד וספקה לנו את מה שרצינו – מצלמת קולנוע אמיתי לא פחות מ7-grand. ולא להזכיר יכולות מצוינות (פילטר ND, בקרים, פורמטי הקלטה). תמונה מאד איכותית (עד איכות 4.6k ותחום דינמי 15-stops) והרבה יותר ורסטילית (חיבורים נשלפים, אופציות לאספקת מתח, אופציות לכרטיסי זיכרון ועוד)

למקור המאמר