יצרנית התוכנות אדובי הודיעה על רכישת ערכת כלי מציאות מדומה SkyBox מחברת Mettle. סט כלי עריכה זה הוא הראשון לשלב את הטכנולוגיה של Mettle בשם 3DNAE. טכנולוגיה זו מאפשרת יצירה של תכני ווידאו, אנימציה וגרפיקה בעולם 360 מעלות, טכנולוגיה זו כבר אומצה על ידי חברות שונות ביניהן: New York Times,  Google, YouTube, פייסבוק ואחרים.

לפני הרכישה של אדובי יצרני תכנים שהיו מעוניינים לערוך תכני 360 מעלות היו צריכים להוריד מגוון תוספים על מנת להמיר את חומרי הגלם לצורכי עריכה, מה שהיה בעייתי ומורכב. המטרה של אדובי היא לפשט את התהליך בעריכה בגרסאות הבאות של פרמייר פרו ואפטר, בשילוב טכנולוגיה שרכשו. יתרון נוסף שיצרני התכנים ישתמשו בתוכנות שהם מכירים ולא יצטרכו ללמוד כלים של חברות נוספות.

SkyBox מבטיחה גם תהליך קל ופשוט יותר להעלאת התכנים ליוטיוב, כיום יש להעביר את התוכן דרך יישום נוסף המקודד את התוכן לסטנדרט של יוטיוב, מה שבפועל יאפשר להעלות את התכנים ישירות מפרמייר פרו.

SkyBox הודיעה שהיא מתכוונת לשלב מעברים עבור פרמייר פרו ואפקטים קולנועיים עבור אפטר – כולם ב360 מעלות. המשמעות היא שאין בעיה של תפירה בין קליפים. יכולות אלו יתמכו כבר ביכולות מציאות מדומה הקיימת במערכת הענן של אדובי כגון, מערכת עיקוב ראש, מערכת זיהוי תכני VR ועוד.

עם השילוב של התוכנה לא יהיה צורך בכלים חיצוניים על מנת לסובב או להטות את הקליפ, הכל יהיה בתוך תוכנת פרמייר פרו ואפטר ביחד עם תמיכה בווידאו דו ותלת ממדי

כחלק מהסכם הרכישה של SkyBox.  אחד המייסדים של Mettle, קריס בובוטיס (Chris Bobotis) מונה להיות אחד הנהלים באדובי.

הודעה לעיתונות באנגלית