הבמאי והמפיק Joshua Caldwell פרסם באתר No Film School את החוויות שלו מצילום במצלמת הדגל של קנון ה-C700. "כאשר קיבלתי את המצלמה החדשה של קנון השתמשתי בה להפקת סרט עלילתי קצר Throwaway באורך 5 דקות. רציתי לענות על השאלה אם אני יכול לצלם סרט בסגנון גרילה עם מעט אנשי צוות וציוד. הסקירה כוללת: רקע, צילום בתנאי תאורה קשים, ארגונומיה, עיבוד צבע וסקירה כללית.

לסיכום:
זוהי מצלמה מדהימה. אם בוחנים את צילומי הגשר ניתן להתרשם מהתחום הדינמי של השבב (עד 15stops). בצילום הגשר היינו בצל עם עוצמת שמש גבוהה מסביבנו, ועדיין כאשר בוחנים תמונה רחבה, נראה שלא היינו צריכים לבצע העדפה בין הצללים לעוצמת האור הגבוהה ברקע. כל המידע היה קיים לשימושנו כאשר ניגשנו לעיבוד הצבע.

המצלמה הייתה ברשותי רק ליום, כך שבדיקת המצלמה לא הייתה מדעית, אבל אין לי ספק שזו מצלמה שצריך לקחת בחשבון לצילום סרט עלילתי. אני לא יודע אם זו המצלמה האידאלית לצילום גרילה, זו מצלמה שקשה להסתיר, לכן אני חושב שהכיוון יהיה נוטה ל-C300 Mark II, אבל להפקה עצמאית כשמחפשים לשפר את הצילומים כולל הזמנים, זו יכולה להיות המצלמה הנכונה. אני הולך להשתמש במצלמה זו בסרט הבא שלי."

למקור המאמר