רודפי סערות הם אנשים מיוחדים. כולם מחפשים מחסה כשהם יוצאים החוצה לתעד את הסופה. תודות למפיק דסטין פרל  (Dustin Farrell) ניתן לראות את הסופה בסרט Transient. בקיץ האחרון פרל נסע למעלה מ32,000 קילומטר ב30 יום בריצה אחרי סופות באריזונה ובמשורים הגדולים (מזרחית להרי הרוקי בארה"ב) עם צדק קוואן (Chad Cowan) על מנת לצלם את סרט המקטעים הבא כשהוא משתמש במצלמה מהירה Phantom Flex4K של Vision Research. המצלמת 1000 תמונות בשנייה בRAW.

הוא מסביר: הפרויקט הזה איננו לבעלי לב חלש. בכמה הזדמנויות מצאתי את עצמי במצב לא נוח נפשית או פיזית, לרדוף אחרי סופות עם    Phantom Flex4K זה מלחיץ גם אם הכל עובד בסדר. היו לפחות עשרה ימים שחזרתי עם הזנב בין הרגלים שאני כשאני חוזר הביתה ללא אפשרות להראות משהו אחרי מרדף של 10 שעות ו-800 קילומטר.
פרל מסביר שבמצב של צילום במקצבים מהירים, המצלמה מצלמת וכותבת את המידע (RAW) כל העת במצלמה כאשר היה ברק, פרל השתמש בכפתור של שמירה של ההקלטה האחרונה והמידע היה נמחק בגלל הכרטיס. סך חומרי הגלם שהוקלטו היו בנפח של 10 טרה. בגלל שצילום בקצבים מהירים מצריך כמות גדולה של אור. פרל השתמש עם עדשות Zeiss Otus באורכי מוקד 28, 55 ו85 מ"מ במצב פתוח F1.4.