צלם הדוקו ג’ני בהירי מאתר Cinema5d קיבל את המצלמה של פוג’י X-T3 לבדיקה לפני ההשקה (ראה ידיעה באתר AV) לדבריו, למצלמה יתרונות רבים, כמו מקודדים של הדור הבא (h.265) וקצבי הקלטה גבוהים, תחום דינמי טוב, שיפור בצילום בתנאי תאורה קשים ועוד.

לעומת זאת, לדעתו חסרים במצלמה:

  • מערכת ייצוב
  • מסך הLCD לא ניתן לסיבוב
  • מהירות ההדלקה של המצלמה איטית (במצב וידאו)
  • בעיות בתפריט
  • כאשר מקליטים הרבה זמן נוצרים מספר קליפים קצרים של וידאו
  • זמן ההקלטה מוגבל ל20 דקות בצילום 4k/50-60p

הוא מסכם:
זה לא סוד שפוג’י משקיעה רבות ביצירת עדשות קולנוע במחירים נמוכים עבור ממשק E למצלמות סוני ועבור ממשק X למצלמותיה. לערכתי, פוג’י לא תעצור כאן. בנוסף, בכך שהחברה השקיעה במצלמה שבב APSc עם יכולת הקלטה של 10bit, החברה מייצבת את עצמה כאלטרנטיבה רצינית לצלמי וידאו שרוצים לצלם במצלמות ללא מראה. לפוג’י אין מוצרים רבים בשוק הווידאו ולכן אין לה צורך להגן על מוצרים אחרים של החברה, כך שהיא יכולה להשקיע בפיתוח ככל שהתקציב מאפשר.
מצלמה זו יכולה למשוך עניין בתעשיית הווידאו, למשתמשים שמושקעים בעדשות של חברות אחרות  – אני יכול לקוות שפוג’י או חברות אחרות יתנו פתרון לשילוב המצלמה עם עדשות אלו.
אנחנו שומעים לעיתים קרובות את המונח “מדע הצבע” ומצלמה זו יכולה להפיק בקלות “מראה אנלוגי” וכן גם תמונות סטילס, לדעתי זוהי אחת המצלמות שמפיקה תמונה פחות דיגיטלית.