יצרנית הרחפנים והמייצבים חברת DJI בחרה להתמקד בתערוכת CES במערכות ייצוב לטלפונים ניידים ולמצלמות DSLR או מצלמות ללא מראה והשיקה שתי גרסאות משופרות של המייצבים Osmo Mobile 2 ו- Ronin-S.

ל-Osmo Mobile 2 יש עיצוב קל, מייצב שלושה צירים, כולל תמיכה במצב צילום אופקי ואנכי. החברה שלבה טכנולוגיית SmoothTrack על מנת ליצור תנועה יותר חלקה וקולנועית יותר. בנוסף, חווית המשתמש שופרה וכל מערכות השליטה נעשו פשוטות יותר. לדברי החברה, השליטה במייצב דומה יותר למצלמה מקצועית.

לדברי החברה אחד השיפורים המשמעותיים הוא זמן הסוללה – כ15 שעות לעומת 5 שעות בדגם Osmo Mobile. ליחידה יש את אותן יכולות כמו הקודמת, כמו צילום סרט מקטעים, צילום פנורמה, הילוך איטי ועוד. ניתן לשלוט על שינוי אורך המוקד של המצלמה באמצעות מחוון. משקל 485 גרם, גודל 72x113x295 מ"מ מחיר 129 דולר

המייצב Ronin-S הוא מייצב שלושה צירים. לדברי החברה המייצב החדש מיועד למצלמות של קנון מסדרת 5D, למצלמות פנסוניק מסדרת GH או למצלמות מסדרת a של סוני בשילוב של עדשות שונות.

מה שמיוחד במייצב שהוא תואם לאביזרים אחרים של DJI ויכול להיות המרכז של המערכת. למייצב יש אפשרות של חיבור אביזרים שונים כולל אפשרות של חיבור מיקרופונים, תאורה ומשדר וידאו.

מועד השקה- ברבע השני של 2018, בזמן זה יפורסם המחיר.

הודעה לעיתונות באנגלית