לא משנה באיזו מצלמה משתמשים, כיום למצלמות המיועדות לתחום ההפקות המקצועי קיימת אפשרות של הקלטה ב Log- פונקציה שמאפשרת הקלטה של מקסימום מרחב הצבע הנקלט על ידי השבב. מנהל הצילומים דרו הול (Drew Hall) ואומן הצבע ג’ף וורלי
(Jeff Worley), הבעלים של חברת ההפקות קטנה Crftsho, מתחילים בסדרה של הסברים על המשמעות של עבודה עם log. בפרק הראשון, הם לוקחים מצלמה לצילומי חוץ ומסבירים את הדברים הבסיסים של צילום ב-log בצילום של אדם בודד. הדבר החשוב ביותר לדעתו הוא שצילום בlog הוא התחייבות, צילום בlog מאפשר אפשריות רבות אשר גוזלות זמן ואם אין את הזמן אז אין טעם להיכנס לתחום זה.

בפרק השני מוסבר על צילום בחדר חשוך, הצילומים כוללים את מצלמת ה-GH5 ביחד עם מצלמות אחרות.

בפרק השלישי ג’ף מכניס אותנו לחדר הפוסט עם תוכנת Davinci 14. באחד הצילומים הייתה בעיה של תאורה אחורית, הפתרון היחידי היה להיעזר ב- log.