SanDisk, הכריזה על הכפלת קיבולת האחסון בקו כרטיסי הזכרון SanDisk Extreme III CompactFlash לנפח של 8GB.


הכרטיס החדש עמיד בטמפרטורות שבין מינוס 25 מעלות ועד 85 מעלות חום ומפגין מהירות כתיבה וקריאה של מינימום 20mb בשנייה והוא נחשב כיום לאחד הכרטיסים המהירים ביותר בשוק הצילום הדיגיטלי. קו מוצרי ה- Extreme של סנדיסק מיועד בעיקר לצלמים הדורשים נפחים גדולים ומהירות כתיבה וקריאה. הכרטיס בנפח החדש יהיה זמין החל ממרץ 2006 ומחירו בארה"ב יעמוד על כ- 559.99  דולר


"צלמים רבים מודאגים לשים את כל הביצים בסל אחד ולכן מחזיקים מספר כרטיסים בנפחים קטנים במקום כרטיסים גדולי נפח", אומר שמעון סטולרו, מנכ"ל סנדיסק ישראל. "אבל, מי שמצלם בפורמטים זוללי נפח דוגמת RAW חייב נפחים גדולים. הכרטיסים שלנו, מעבר לעמידותם וביצועיהם אף מצויידים בטכנולוגיית ESP – Enhanced Super-Parallel Processing פרי פיתוחנו המשלבת שבבי NAND מתקדמים ביותר, בקרים, עיבוד 32 ביט RISC ואלגוריתמים פורצי דרך המוודאים ביצועים ואמינות של העברת מידע מהכרטיס למצלמה. הפתרון שלנו מוודא שהכרטיס לא יהווה צוואר בקבוק בתהליך הצילום הדיגיטלי".


הודעה לעיתונות באנגלית


 


הודעה נוספת של סנדיסק היא השקת כרטיס Ultra II SD בנפח של 2 גיגה ביט המשמעות היא הכפלת הנפח של כרטיסי SD המאפשרים חיבור ישיר של הכרטיס ככונן USB.


מחירים


512 מגה – 69.99 דולר


1 גיגה – 89.99 דולר


2 גיגה – 134.99 דולר


הודעה לעיתונות באנגלית