הכנס המיועד למפיקי טכנים ואנשי מיקצועי בתחום הוידאו הקולנוע. הכנס יתמקד בקולנוע VR, בצדדים הרעיוניים והמעשיים של תחום חדשני זה, הכנס יסקור את המתרחש בעולם ובישראל, כיצד מביימים/מצלמים/עורכים סרט מציאות מדומה, מהו וידיאו עומק, דוגמאות לעשייה בתחומי הסרטים העלילתיים, דוקו, עיתונות ופרסום, וכן יוצגו בכנס טכנולוגיות חדשות על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום

הכנס הראשון מסוגו בישראל יתקיים בין השעות 9-15 בסימנטק

בנוסף באופן בלעדי למשתתפי הכנס יציג היוצר דוקו-VR, משתתף פסטיבל טרייבקה, גאבו ארורה את סרט הוי-אר האחרון שלו The Last Goodbye.

דוברים בכנס:

מאלק סוטר מחברת Nokia אירופה – אשר יציג את מצלמת Nokia Ozo המכילה 8 עדשות באיכות 4k,  כל עין, 360 D3 עם מיקרופון 360 פנימי ותוכנת "תפירה" ייעודית – ידבר על תכניות חברת נוקיה בתחום המציאות מדומה.

ברק ברינקר – מהצלמים הבכירים והמנוסים בארץ בתחום הוידיאו 360 אשר יציג בפנינו את שלל הציוד הקולנועי הנדרש למען צילום VR – ציוד אשר כל יוצר צריך להכיר ולהבין כ"ארגז הכלים החדש" העומד בפניו.

ניר סער – במאי קולנוע אשר השתתף לאחרונה במסגרת היוקרתית Finance Gap Market של פסטיבל ונציה – תכנית אשר התמקדה בלימוד ופיתוח תחום הסיפור במציאות מדומה.

רונן תנחום – שותף בכיר בסטודיו Phenomena Labs לאנימציה, תלת-מימד ופוסט-פרודקשיין ויוצר אינטראקטיבי ברמה בינלאומית.

איציק כהן – מעצב סאונד בכיר ומנהל קריאטיבי של חברת JUNGLE SOUND אשר ידבר על תהליך ההקלטה של סאונד אמביסוניק-מרחבי וכיצד עורכים סאונד 360 בפוסט.

פייר פריקט (Pierre Friquet) – במאי VR צרפתי אשר ישוחח על התחום המתפתח של הקרנת סרטי 360 בתוך מבנים (ומחוץ למשקפיים) + התאמת התוכן 360 המוקרן ללוקיישן בו החוויה מתרחשת.

טל אלמוג ועמית פרבמן – מקימי חברת Techievideos אשר יציגו פרוייקט המשלב חינוך לבני נוער, סדנאות וסרטים במציאות מדומה.

שירין אנלן – יוצרת ניו מדיה ואינטראקטיב אשר סרט ה VR האחרון שלה "צינה: סימפוניה של געגועים" הוצג בתכנית Next היוקרתית בפסטיבל קאן 2017.

מתיאו ואביב שפירא – ממקימי חברת Replay Technologies וטכנולוגיית freeD (כיום חלק מאינטל) אשר יציגו את כל הפיתוחים האחרונים בתחום הוידיאו עומק, מדיום טכנולוגי חדש המאפשר לצופה להביט על סצינה המצולמת מכל הזוויות האפשריות, ויעלו את השאלה – כיצד מספרים סיפור שיש בו מימד של עומק ותנועה ?

טל הרינג – מנהל חממת קרן גשר ליוצרי VR בעלי מוגבלויות פיזיות, מנהל ואוצר מתחם ה AR VR שיוקם בעיר התחתית בפסטיבל הסרטים חיפה 2017.

מחיר: 10 שקלים
המחיר כולל צפייה ב-6 סרטי וי-אר נוספים
הצפייה בסרט The Last Goodbye מיועדת למשתתפי הכנס בלבד – בהרשמה מראש

לרכישת כרטיסים

הכנס בחסות: