חברת G-Technology חושפת את קו המוצרים האחרון של החברה בתחום של כונני SSD ככוננים מהירים ומוקשחים ולדברי החברה הכוננים המהירים ביותר בעולם. זו כנראה תהיה שנת SSD – הנפחים גדלים, ולמרות שהמחירים לא יורדים כמו שהרבה אנשים קיוו, הם נמוכים יותר מבעבר. בנוסף, הכוננים האחרונים שהושקו מפצים בדרכים שונות על סיטואציות שכוננים קשיחים לא מסוגלים להתמודד עימן. G-Technology מראים מספר מוצרים חדשים בתערוכה אחד הדברים המעניינים שהמוצרים מבוססים בעיקר על טכנולוגיית SSD.

G-Speed Shuttle SSD

מערכת ניידת וקלה הכוללת מספר יחידות SSD. היחידה מגיעה בנפחים של 8 טרה (5099 דולר) ו16 טרה (7599 דולר) וכוללת 8 כונני SSD נשלפים עם ממשק Thunderbolt 3 2x מה שמאפשר העברה של תכנים בקצב של 2800MB/s!! היחידה מגיעה מוגדרת לגרסת RAID 5 אבל ניתן לשנות אותה בכל עת.

G-Drive Pro SSD

יחידה ניידת הכוללת גם היא ממשק כפול, מגיעה בנפח של 960 גיגה (1399.95 דולר) ובשלב מאוחר יותר של השנה אף תורחב ל- 1.92 טרה (2099 דולר). מהירות העברת תכנים בקצב של 2800MB/s!! הדגש במוצר זה הוא אורך החיים ולדברי החברה היחידה יכולה להקליט כל יום במשך 5 שנים או 14,000 טרה.

G-Drive Mobile Pro

סדרה חדשה של כוננים ניידים בשני נפחים, 500 גיגה (650 דולר) ו1 טרה (1050 דולר). נכון להיום, החברה טוענת שאלו הכוננים המהירים ביותר בשוק עם העברת תכנים בקצב של 2800MB/s!! בתקשורת Thunderbolt 3 סדרה זו עשויה להיות בת הזוג האידאלית של המצלמה החדשה של BlackMagic, ה- Pocket Cinema Camera 4K(ראה ידיעה באתר AV). היחידה מוגנת מנפילה מגובה של שלושה מטרים ומוגנת ממעיכה עד חצי טון. המארז עשוי מאלומיניום מוקשח להגנה מחום.

באס גרוסנס (Bas Goossens) מאתר RedShark מראיין את מאט בניון (Matt Benion) מאתר G-Technology.