הבוקר (שעון ישראל) יצרנית רחפני הצילום הודיעה שהיא משיקה מוצרים חדשים שיתאימו לשווקים חדשים, במסגרת זו השיקה את המצלמה הטרמית Zenmuse XT2 וערכת פיתוח (SDK).
החברה חשפה הבוקר טכנולוגיות וכלים להתאים את סוג רחפני Enterprise למשימות שונות מצילום כגון: פיקוח תשתיות, חקלאות, כיבוי אש וחיפוש והצלה.

המצלמה החדשה Zenmuse XT2 אשר פותחה ביחד עם חברת FLIR Systems מאפשרת  לאתר סימני חום שלא נראים לעין בלתי מזויינת. המצלמה מספקת תמונה טרמית ותמונת וידאו במקביל וכך גופים שונים כגון שירותי החירום, מערכות התאוששות מאסונות ושימושים תעשייתיים יכולים לקבל את המיידע המקסימלי. ערכת הפיתוח החדשה (DJK) מאפשרת לחברות סטארט-אפ, מפתחים, יצרני חיישנים וציוד להשתלב בקלות בציוד החדש של החברה על ידי התאמה אישית של המצלמה, חיישנים ולשלב מערכות שונות עם רחפני DJI, ובכך פותחת את הפוטנציאל האמיתי של טכנולוגיית הרחפנים לעסקים, ממשלות וחוקרים ברחבי העולם.

המצלמה מותאמת לרחפני DJI מסדרות Matrice 200 ו- Matrice 600 Pro השייכים לקבוצת רחפני Enterprise של החברה. בשלב הראשון החברה תספק יישום DJI Pilot mobile בגרסת בטה למערכות Android ובשלב מאוחר יותר תספק את היישום DJI XT Pro עבור מערכות iOS. המצלמה מוקשחת ומאפשרת טיסה בתנאי גשם, שלג, עשן וערפל. למצלמת הוידאו 12 מיליון פיקסלים ורגישות המערכת הטרמית הינה .50MK המצלמה משווקת בשתי גרסאות לצילום טרמי 640×512 ו-336×256 אורכי המוקד של העדשות המיועדת למצלמה כוללים: 9, 13, 19 ו25 מ"מ.

הודעה לעיתונות באנגלית