חברת יס השיקה היום את שירות STINGTV, שירות שבנוסף ל34 ערוצים ליניאריים, מכיל כמות תכני VOD מרשימה עם 500 סדרות, 1000 סרטים, 500 תכני דוקו, 10 ערוצי ילדים ועוד.
גם שיטת הרכישה שונה, ניתן לשלם עבור חבילות בודדות במחירים שונים מ29 שקל לחבילת מדע ועד 69 שקלים לספורט.

על מנת לצפות בתכנים יש צורך בטלוויזיה חכמה, טלפון או טאבלט או לרכוש סטרימר מהחברה המבוסס מערכת Android TV התומכת באיכות 4k, כולל HDR, אולם בשלב זה לא יהיו תכנים באיכויות אלו ב STINGTV שירות זה ניתן להשיג רק מערכת יס המסורתית, הקידוד של הווידאו נעשה בפורמט h.264, והסטרימר תומך בשני סוגי פורמטי HDR.

רון אילון, מנכ"ל יס: אנו גאים להשיק היום את STINGTV, הטלוויזיה האינטרנטית הטובה בישראל בקטגוריה שלה, שמיועדת בראש ובראשונה לקהל יעד חדש שצמח כאן, בעל סגנון חיים דיגיטלי, המנהל חלק גדול מחייו ברשת, מבצע פעולות שירות באופן עצמאי וצורך טלוויזיה בצורה אחרת, אך אינו מוכן להתפשר על תוכן מוביל הכולל את הסדרות הישראליות המנצחות, ספרייה אדירה של סרטים חדשים וסדרות משובחות מובילות מהעולם".

גיל פרום, מנהל המוצר STING TV שירות הטלוויזיה החדש STINGTV מאפשר לראשונה בישראל, חופש בחירה אמיתי בצפייה טלוויזיונית, עם בחירה אישית של חבילות תוכן, באמצעי הצפייה ובמודל תמחורי גמיש המאפשר ללקוח להתחיל את המנוי החודשי החל מ-29 ₪. לקוחות השירות ייהנו מהתוכן הטוב בעולם מבית yes, ממשק משתמש פשוט ואינטואיטיבי ושירות דיגיטלי מתקדם".

מחירים:

  • 39 שקלים לחודש עבור חבילת סרטים הכוללת את ארבעת ערוצי הסרטים של YES, וספריית סרטים הכוללת 1,000 סרטים המתחדשים כל חודש.
  • 39 שקלים לחודש עבור חבילת הסדרות הכוללת שלושה מערוצי הסרטים של YES, וספרייה הכוללת 500 סדרות כל העונות, כולל סדרות ישראליות כמו "פאודה" ועוד.
  • 39 שקלים לחודש עבור חבילת הילדים הכוללת עשרה ערוצים, וספריית VOD רחבה.
  • 29 שקלים לחודש עבור חבילת מדע וטבע הכוללת חמישה ערוצים.
  • 67 שקלים לחודש עבור חבילת ספורט הכוללת 4 ערוצי צ'רלטון וערוצי ONE בהמשך.
  • בנוסך החברה השיקה חבילת משפחה הכוללת את חבילת הסרטים, הסדרות והילדים ב99 שקלים.
  • מחיר הסטרימר הינו 480 ₪ וניתן לרכושו במחיר של 20 שקלים בחודש כאשר את התשלום הראשון החברה מזכה מהמנוי החודשי.

במסגרת ההשקה ייהנו כל לקוחות STINGTV מחודש התנסות חינם כולל שימוש חופשי בסטרימר STINGTV  במהלך תקופה זו.