לדברי Cisco כ82% מתעבורת האינטרנט ב2021 יהיה ווידאו, וחברת אדובי מאמינה ש50% יהיו חומרים שיופקו ולא תכני משתמשים פשוטים. המשמעות היא שמפיקים יצטרכו להפיק יותר, לעבוד מהר יותר וחכם יותר. בעדכון שאדובי תשיק בתערוכת IBC הם מתמקדים בשיפורים בתהליך העבודה. יכולות אלו יוצגו לראשונה בתערוכת IBC ויהיו זמינים מאוחר יותר השנה. בנוסף, החברה הודיעה ששתי יכולות שהיו בבטא עד עתה – "עבודה בצוותים" ו"אנימציה של דמויות" ישולבו בגרסת עדכון החורף 2017. כמו כן, בגרסת החורף תהיה תמיכה במציאות מדומה VR בפרמייר פרו.

בגרסה הקרובה יהיה ניתן לפתוח יותר מפרויקט אחד באותו זמן, כולל יכולת להעביר קליפים והחלטות עריכה מפרויקט אחד לשני. פרמייר פרו היא התוכנה הראשונה בעולם המאפשרת לפתוח מספר פרויקטים ולנעול בהתאם להגדרות המשתמש באותו יישום.

יצירת תכנים ב360 מעלות תהיה קלה יותר עם שילוב של היכולות בפרמייר פרו, כולל שימוש בקיצורי דרך במקלדת בזמן צפייה במשקפי מציאות מדומה על מנת לבחון את הסביבה. אפקט חדש – plane-to-sphere מאפשר לשלב כותרות בסביבת 360 מעלות בצורה קלה יותר, וכן נוספה תמיכה בסאונד הקשור לסביבה עבור יוטיוב ופייסבוק.

בשנת 2015 חברת אדובי שלבה גרסת בטא של Character Animator המאפשרת אנימציה בזמן אמת של דמויות בצורה קלה במערכת הענן של החברה. הגרסה שתושק כוללת שליטה נרחבת יותר כולל הבעות פנים ואפשרות של ערבול טוב יותר עם הסביבה. כמו כן, תמיכה במקלדת או יחידות MIDI על מנת לקבוע טריגרים לדמות המאוירת.

אדובי טוענים כי המערכת שלהם מבוססת למידה הנקראת Sensei, היא משפרת את סנכרון הסאונד לווידאו על ידי סנכרון של צורת השפתיים למילים שנאמרות. יכולת נוספת של Sensei מוצגת בתוכנת הסאונד אודישן המציגה אפשרות של התאמה של רמות הסאונד בצורה אוטומטית לפי סוג הערוץ כאשר קובעים באילו ערוצי דיאלוג, מוסיקת רקע או מוסיקה רוצים להשתמש.

כמו שציינו, יכולת נוספת שיוצאת מגרסת הבטא היא עבודה בקבוצות (Team Projects), תוסף המיועד לאפשר תהליך של עבודה עם מספר אנשים על אותו פרויקט. מערכת ניהול חדשה תאפשר לנעול את הפרויקט לעומת שיתוף של חומרי הגלם ברשת וכמו כן שופרה מערכת השמירה האוטומטית.

 

אדובי מציינים שהם שיפרו את הלוח הגרפי של פרמייר פרו הכולל עיצובים מותאמים וגישה למאות תבניות גרפיקה בתנועה דרך ספריות הקיימות ב Adobe Stockו Creative Cloud

מיקום בתערוכה 7.G27

הודעה לעיתונות באנגלית
מה חדש PDF של אדובי