צילום עם שתי מצלמות שונות יכול להיות יעיל מאוד. מרוויחים כך כיסוי נרחב יותר של אותו אירוע וגם ניתן להיות יעילים יותר בסט עצמו. הבעיה מתחילה כאשר מצלמים בשתי מצלמות שאינן מאותו דגם או אפילו חברה, במקרה כזה תמיד יהיה הבדל בחומר הגלם מבחינת צבע, ניגודיות ואיכות ולמרות שלא ניתן לעשות הרבה בנוגע לאיכות קיימות מספר טכניקות בפוסט שמייצרות תמונות שמקרבת את התוצאה כך שתראה כאילו צולמה באותה מצלמה.
המפיק ומנהל הצילומים טוד בלנקנשיפ (Todd Blankenship) מראה כיצד ניתן ליצור בסיס טוב, להתאים את הניגודיות ולשלב לוחות צבע על מנת להבטיח שהתמונה תראה מאותה מצלמה, עם תוכנת פרמייר פרו של אדובי.