צלם הווידאו הפיני, ג’ונס טהיטן (Joonas Tähtinen), התמודד עם בעיה כשהוא נוכח לדעת שחומרים שהוא מצלם עם מצלמת פנסוניק שברשותו נראים פחות טוב ממצלמות קולנוע, דבר שהוא סביר, אולם להפתעתו, הם נראים גם פחות טוב מחומרי גלם שצולמו עם המצלמה שלו. לאחר בדיקה הבין שהסוד נמצא בעיבוד הצבע בשלב הפוסט. בסרטון הוא מסביר כיצד להפיק צבע טוב יותר מחומרים שצולמו עם מצלמת פנסוניק GH5 והגרסה החדשה GH5s. הסרטון מתייחס לתיקוני צבע של כל פרופילי הצבע הקיימים במצלמה. למרות שהוא מסביר זאת עם תוכנת פרמייר פרו, ניתן לבצע זאת עם כל תוכנה.

כמו כן, ג’ונס מאפשר הורדה של מיני קורס לעיבוד צבע לחומרי הגלם של מצלמות פנסוניק והורדה של לוחות צבע.