הסרט blur הוא הסרט הקצר הראשון שמשתמש בעדשות הקולנוע החדשות של Sigma. הוא מספר את סיפורה של אהבת האב את תחום הצילום, ואיך שאהבה זו היא שמקשרת בין בני משפחתו – בעבר, בהווה ובעתיד, ולעתים מפרידה ביניהם.
מנהל הצילומים Yohei Tateishi השתמש במצלמת Amira של Arri ביחד עם העדשות Cine High Speed Zoom של Sigma, הסרט צולם ב-ProRes 444 כאשר המאסטר הופץ ב-1080p.

העדשות שהיו בשימוש, 18-35mm T2 ו-50-100mm T2, הפיקו תמונה חדה ומראה קולנועי, גם במצב של מפתח T2.0 (מפתח שבדרך כלל לא נראה כצילום קולנועי).
"העדשות של סיגמא הן יתרון משמעותי בעבור צלמים עצמאיים, שצריכים לצלם בסגנון run-and-gun עם מגבלה של אמצעי תאורה", מסביר Tateishi, "עדשות הזום הקומפקטיות הן מהירות, ואפשרו להפקה מגוון של אורכי מוקד עם איכות של עדשות פרייים, מה שהופך את העדשות לעדשות אידאליות לחברות הפקה קטנות עם זמן מוגבל ומגבלות תקציב.
הסרט blur צולם בקרון מגורים ב- Lancaster והיה רק יום צילום אחד לצלם את כל הסרט. עדשות קולנוע הנן בעייתיות במקומות קטנים, מה שלא מאפשר צילומים ללא חצובות או לזוז בצורה מהירה. הצילום בעזרת העדשות של סיגמא אפשר לנו לצלם בקרון בצורה קלה."
על מנת ליצור תמונות דרמטיות Tateishi חיבר את מערכת הצילום עם עדשות סיגמא לדולי וסליידרים לצילום של תמונות מעל הראשים או אפילו צילומים ללא חצובה בנוסף לצילומים בתוך הקרון.