חברת HOT מעלה היום קמפיין טלוויזיה חדש ששם במרכזו את ההשקעה של החברה בהפקות מקור. מטרת הקמפיין היא להבהיר את חשיבות ההשקעה בהפקת מקור, שאינה רק העדפת הצפייה הברורה של הצופה הישראלי, אלא גם מאפשרת לתעשיית היצירה המקומית להתקיים. HOT משקיעה מדי שנה למעלה מ- 150 מיליון ₪ ביצירה ישראלית. בעשר השנים האחרונות השקיעה החברה כשני מיליארד ₪ בהפקה מקומית. ההשקעה הרבה בתוכן ישראלי תומכת בקיומה ושגשוגה של היצירה הישראלית ובמעגל רחב של העוסקים במלאכת היצירה.

14 מתוך 15 התכנים הנצפים ביותר ב HOT בשנת 2017 היו הפקות מקור – פולמון, ג’ודה, אלישע, מתים לרגע, מטומטמת, הפוליאקובים, שכונה, בתולות, מחוברים, אנחנו במפה, צפוף, איט גירלז, אנחנו, הבנים והבנות והמלאך השומר שלי. עשרת המובילים שמרו על ממוצע רייטינג גבוה של למעלה מ- 30%. הסדרות הישראליות זוכות לעשרות מיליוני הזמנות בשנה בוי או די, גם זמן רב לאחר שהן יורדות משידור.

הקמפיין שעולה היום בכיכובם של גיבורי מטומטמת (בת חן סבג, דובר קוסאשווילי, שני קליין, משה אשכנזי,  מיקי ליאון ורות אסרסאי) הופק על ידי משרד ראובני פרידן.