יוצרי התכנים בהחלט אוהבים את התוספת היצירתית שHDR מציעה, אבל האם הצרכנים מעוניינים?

“מכל הטכנולוגיות של הדור הבא שעליהם מדברים בתערוכות ובכנסים, נראה שטכנולוגיית HDR היא הטכנולוגיה הסבירה ביותר שתשיג את אפקט ה”וואו” אצל הצופים” כותב פיטר סקייס (Peter Sykes) בטור עמדה “HDR: Do Believe the Hype

איכות טובה יותר וקצב תמונות גבוה יותר הם בהחלט חשובים, אבל שחורים עמוקים, צבעים בהירים ומגוון צבעים עשירים יותר שמציע HDR, מוסיף תמונה מציאותית בהרבה ההופכת את התכנים למשמעותיים יותר” הוא ממשיך “בניגוד למה שכתוב ונאמר במקומות אחרים, טכנולוגיה זו לא הופכת תמונות לתמונות בהירות יותר, מה שהיא למעשה עושה הוא ניצול נכון של היכולות של הניגודיות הגבוהה הקיימת בטלוויזיות המודרניות ומציגה יותר פרטים שחורים ויותר פרטים במקומות המוארים.
זהו טווח דינמי נוסף המציג תמונה מפורטת יותר והתוצאה היא תמונה בעלת מראה טבעי. אם כך, התשובה לשאלה האם הלקוחות מעוניינים – אני מאמין שכן.

להורדה של כל המסמך

“קנון” ארה”ב פרסמו בשנה שעברה הסבר מאויר למה הוא HDR