בנדא הנציגה הרשמית של Synology בישראל

חברת בנדא, נבחרה להפיץ את מוצרי Synology המובילה בפתרונות אחסון חדשניים. במסגרת ההסכם, החברה תפיץ ותשווק מגוון פתרונות אחסון בטכנולוגיית NAS של החברה, ובנוסף תעניק שירות, אחריות ותמיכה מלאה בעברית. 

חברת Synology מתמחה בפיתוח וייצור פתרונות אחסון מבוססי רשת, ציוד רשת וציוד IP תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות . זאת במטרה לפשט את ניהול ואחסון המידע בעידן הענן. בנוסף, לחברה פתרונות וידאו כמו Video Station – מערכת ניהול סרטים, תכניות טלוויזיה וסרטים ביתיים וכן יישומים למערכות ניידות.

"אני גאה ומברך על הבחירה של Synology בנו כנציגיה הרשמיים בישראל." אומר אריאל אמור, מנכ"ל בנדא. "סביבת העבודה בעידן הדיגיטלי היא כזו שדורשת, ובצדק, פתרונות מתקדמים לאחסון אמין ובטוח של תוכן, בנפחים גדולים, שרק ילכו ויגדלו. בין אם מדובר בצילומי ווידאו,  בתמונות, שרטוטי אדריכלים, תכניות עבודה או חומרים עיתונאיים, מדובר בתוכן יקר מאוד עבור היוצרים שלו. השותפות עם Synology מאפשרת לנו הרחבה נוספת של מגוון הפתרונות המתקדמים שאנו מציעים למשתמשים עסקיים ופרטיים, בכל הרמות."

הסכם ההפצה בין החברות, שנכנס לתוקף אתמול (ב', 10.12.18), הוא חלק מרכזי באסטרטגיה של Synology, לחזק את פעילותה בשוק מוצרי האחסון הישראלי, ובמסגרתו מעשירה בנדא את סל הפתרונות העשיר למשתמשים ארגוניים ופרטיים.