חברת בנדא משיקה בישראל את הפעילות הרשמית של G-Technology, החברה, שנבחרה כמפיצה הבלעדית של המותג בישראל, תציע מגוון פתרונות אחסון חיצוניים מתקדמים לצלמים מקצועיים וחובבים למשתמשי Mac ו- PC.
"העולם הדיגיטלי שלנו לא מפסיק לייצר תוכן בנפחים גדולים שרק ילכו ויגדלו עוד" אומר אריאל אמור, מנכ"ל בנדא. "בין אם מדובר בצילומי ווידאו 4k או בצילומי סטילס, מדובר בתוכן יקר מאוד עבור היוצרים שלו", הוסיף. "מגוון מוצרי G-Technology מאפשרים לנו להרחיב את מגוון הפתרונות העשיר שמציעה בנדא למשתמשים מקצועיים ופרטיים, גם בעולם זה".

חברת G-Technology הוקמה לפני כ- 15 שנים במטרה לספק פתרונות חדשניים לאופן שבו תוכן דיגיטלי נוצר, מאוחסן, משותף ונערך, לאורך כל תהליך העבודה. עם היצע גדול של מוצרים, שפותחו בשיתוף פעולה הדוק עם כמה ממותגי הטכנולוגיה המובילים בעולם, ביניהם Apple ,Adobe ועוד. במסגרת הסכם ההפצה הבלעדי, שנחתם בימים אלו, תשווק ותפיץ חברת בנדא בישראל את מגוון מוצרי החברה מהסדרות G-Speed, המיועדת לעבודה מהירה וחלקה, מקצה לקצה, בנפחים גדולים, סדרת G- Raid, המיועדת לשמש כפתרון גיבוי מתקדם ומאובטח, וסדרת G-Drive המציעה הרחבת נפח האחסון של המשתמש.

מוצרי G-Technology זמינים לרכישה בישראל החל מהיום, ברשת iDigital וברשתות ובחנויות המתמחות.